Tak, możesz złożyć wniosek w imieniu innych osób pełnoletnich, z którymi nie mieszkasz pod tym samym adresem pod warunkiem, że:
Uwaga! Jeżeli składasz wniosek w imieniu innej osoby pełnoletniej, z którą nie zamieszkujesz pod tym samym adresem, upewnij się, że po założeniu Konta Rodzinnego zmienisz poprzez panel zarządzania jej adres zamieszkania na właściwy zanim wygenerujesz Potwierdzenia Zamówienia. Każda osoba pełnoletnia musi zweryfikować się indywidualnie Dokumentem Potwierdzającym Uprawnienia, gdzie adres musi być zgodny z tym, który został podany na Potwierdzeniu Zamówienia.
Dla każdej osoby pełnoletniej, w imieniu której wnioskujesz o wydanie Gdańskiej Karty Mieszkańca, wymagany jest indywidualny adres e-mail tej osoby.
Na podany w procesie rejestracji konta innej osoby pełnoletniej adres e-mail zostanie wysłany aktywny link potwierdzenia założenia konta oraz potwierdzenia wyrażenia zgody na zarządzanie kontem w ramach konta rodzinnego, administrowanego przez Ciebie.
Jeżeli link nie zostanie kliknięty, umowa nie zostanie zawarta, konto innej osoby pełnoletniej będzie nieaktywne i zostanie usunięte z systemu w ciągu 7 dni od dnia przesłania linka potwierdzającego.
Jeżeli osoba kliknie “nie” w mailu weryfikacyjnym - jej dane zostaną natychmiast usunięte z bazy.
Jeżeli osoba kliknie “tak” w mailu weryfikacyjnym - wasze konta będą połączone w ramach Konta Rodzinnego, którego Ty będziesz administratorem.
Co to oznacza w praktyce?
Będziesz miał wgląd w wykorzystane rabaty i darmowe wejścia innej osoby pełnoletniej, będziesz mógł edytować jej dane osobowe (w tym adres zamieszkania), zainteresowania, wyrażać i cofać zgody na wysyłkę newslettera.
W każdej chwili możesz odłączyć konto innej osoby pełnoletniej od swojego konta poprzez zalogowanie się na swoje Konto Użytkownika w Systemie Karty Mieszkańca poprzez stronę www.jestemzgdanska.pl przejście do zakładki Rodzina i kliknięcie w przycisk odłącz osobę na adres e-mail innej osoby pełnoletniej zostanie wysłany link z informacją na temat odłączenia konta.
Inna osoba pełnoletnia może w każdej chwili samodzielnie odłączyć swoje Konto Użytkownika od Konta Rodzinnego. Może tego dokonać poprzez:
Wniosek o kartę może złożyć każda osoba dorosła, która jest uprawniona do Gdańskiej Karty Mieszkańca lub do udziału w innym projekcie zintegrowanym z Gdańską Kartą Mieszkańca na warunkach określonych dla tego projektu.
Kartę Mieszkańca możesz nabyć za 1 pln, jeżeli jesteś osobą pełnoletnią i spełniasz przynajmniej jeden z poniższych warunków oraz możesz przedstawić na to stosowny dokument potwierdzający:
Uprawnione do korzystania z Karty Mieszkańca są także osoby niepełnoletnie (dzieci od 0 do 17 lat), których Przedstawiciel Ustawowy jest Osobą Uprawnioną, założył Konto Rodzinne w Systemie Karty Mieszkańca, a także dokonał aktywacji swojej Karty Mieszkańca.
W każdej chwili możesz odłączyć konto innej osoby pełnoletniej od swojego Konta Rodzinnego, którego jesteś administratorem poprzez:
Inna osoba pełnoletnia moża w każdej chwili samodzielnie odłączyć swoje Konto Użytkownika od Konta Rodzinnego. Może tego dokonać poprzez:
Jeżeli podczas rejestracji w punkcie obsługi podałeś swój adres e-mail, zostanie na niego wysłany link do ustawienia hasła do konta. Link jest aktywny tylko 30 minut od momentu wysłania. Jeżeli Twój link nie jest już aktywny, na stronie www.jestemzgdanska.pl w zakładce Zaloguj skorzystaj z przycisku Nie pamiętam hasła i ustaw nowe hasło.
Jeżeli podczas rejestracji w punkcie obsługi podałeś swój numer telefonu komórkowego, na Twój numer telefonu komórkowego zostanie wysłane hasło tymczasowe. Link jest aktywny 24 h od momentu wysłania. Zaloguj się, podając swój numer telefonu komórkowego oraz hasło tymczasowe. Następnie ustaw nowe hasło.
Jeżeli w procesie rejestracji nie podałeś ani adresu e-mail ani numeru telefonu komórkowego lub nie pamiętasz, który z nich podałeś, aby korzystać z konta online uzupełnij te dane w Centrum Obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca lub kontaktując się z nami pod numerem infolinii.
Tak, możesz złożyć papierowy wniosek o Kartę Mieszkańca w Centrum Obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca przy alei Grunwaldzkiej 148 i od ręki odebrać Kartę (w przypadku zamawiania Karty Mieszkańca z obsługą Systemu FALA karta zostanie wysłana pocztą). Pamiętaj, że aby skutecznie zarządzać swoim kontem Karty Mieszkańca wymagany jest indywidualny adres e-mail.
Możesz złożyć wniosek papierowy o Kartę Mieszkańca, jeżeli jesteś Osobą Uprawnioną, czyli posiadasz przynajmniej jeden z poniższych dokumentów wystawiony na Twoje imię i nazwisko z adresem gdańskim:
Otrzymasz do wypełnienia papierowy wniosek. Twoje dane zostaną wprowadzone do Systemu Karty Mieszkańca.
Zostaniesz poproszony o okazanie Dokumentu Potwierdzającego Uprawnienie. Jeżeli masz przy sobie dokument, Twoje uprawnienie zostanie zweryfikowane na miejscu, jeżeli nie masz przy sobie dokumentu weryfikującego, Twoja Karta będzie nieaktywna do momentu przedstawienia dokumentu w Centrum Obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca.
Jeżeli nie dokonasz aktywacji Karty w ciągu 30 dni, Twoje konto zostanie usunięte z Systemu Karty Mieszkańca.
Tak, możesz złożyć wniosek w imieniu innych osób pełnoletnich, z którymi zamieszkujesz pod tym samym adresem pod warunkiem, że:
Dla każdej osoby pełnoletniej, w imieniu której wnioskujesz o wydanie Gdańskiej Karty Mieszkańca, wymagany jest indywidualny adres e-mail tej osoby.
Na podany w procesie rejestracji konta innej osoby pełnoletniej adres e-mail zostanie wysłany aktywny link potwierdzenia założenia konta oraz potwierdzenia wyrażenia zgody na zarządzanie kontem w ramach konta rodzinnego, administrowanego przez Ciebie.
Jeżeli link nie zostanie kliknięty, umowa nie zostanie zawarta, konto innej osoby pełnoletniej będzie nieaktywne i zostanie usunięte z systemu w ciągu 7 dni od dnia przesłania linka potwierdzającego.
Wasze konta będą połączone w ramach Konta Rodzinnego, którego Ty będziesz administratorem.
Co to oznacza w praktyce?
Będziesz miał wgląd w wykorzystane rabaty i darmowe wejścia innej osoby pełnoletniej, będziesz mógł edytować jej dane osobowe (w tym adres zamieszkania), zainteresowania, wyrażać i cofać zgody, np. na wysyłkę newslettera.
W każdej chwili możesz odłączyć konto innej osoby pełnoletniej od swojego konta poprzez zalogowanie się na swoje Konto Użytkownika w Systemie Gdańskiej Karty Mieszkańca poprzez stronę www.jestemzgdanska.pl, przejście do zakładki Rodzina i kliknięcie w przycisk odłącz osobę. Na adres e-mail innej osoby pełnoletniej zostanie wysłany link z informacją na temat odłączenia konta.
Inna osoba pełnoletnia może w każdej chwili samodzielnie odłączyć swoje Konto Użytkownika od Konta Rodzinnego.
Może tego dokonać poprzez: