FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Partnerzy

Aby zamówić bilet z rabatem z Kartą Mieszkańca, postępuj następująco:

1. Wejdź na stronę https://elektronicznezapisy.pl/event/4718.html
2. Kliknij Zapisz się i załóż konto.
3. Wybierz dystans biegu, w którym chcesz wziąć udział.
4. Podaj numer swojej Karty Mieszkańca. Pamiętaj, aby podczas odbierania pakietu startowego w biurze zawodów mieć ze sobą swoją Kartę Mieszkańca.
5. Opłać bilet.

Z rabatu możesz skorzystać do 6 października 2020 roku.

Pamiętaj, aby podczas odbierania pakietu startowego w biurze zawodów mieć ze sobą swoją Kartę Mieszkańca.
UWAGA! Ze względu na konieczność zachowania reżimu sanitarnego, ograniczenia z tym związane i koszty, jakie ponosi klub przy organizacji meczów, bezpłatne bilety na Kartę Mieszkańca są wstrzymane. O dacie możliwości ponownego skorzystania z bezpłatnych wejść będziemy informować.

Aby zamówić bilet on-line na mecz Lechii Gdańsk należy:

1. Zalogować się na swoje konto na stronie www.lechia.pl
2. Wybrać mecz, który Państwa interesuje.
3. Wybrać miejsca, które Państwa interesują, pamiętając o tym, że Karta Mieszkańca uprawnia do zakupu biletu w sektorach U,V,W,X,I,J.
4. Uzupełnić dane, czyli podać pesel osoby, dla której zamawiany jest bilet, zaznaczyć wydruk samodzielny, wpisać numer Karty Mieszkańca.
5. Po wpisaniu numeru Karty Mieszkańca proszę kliknąć w ikonkę znajdującą się przy miejscu, gdzie ów numer wpisujemy.
6. W okienku zaznaczamy zniżkę bezpłatny wstęp na mecz, wpisujemy PIN (swój PIN znajdziesz w zakładce Profil po zalogowaniu się do swojego konta).
7. Kwota za bilet na mecz zostanie zredukowana do zera, klikamy dalej.

UWAGA! Bilety należy zamówić w ciągu 20 min. od momentu rozpoczęcia transakcji.

Bilety można również zamówić bezpośrednio w punktach sprzedaży biletów Lechii Gdańsk - www.lechia.pl/gdzie-kupic-bilet
Karta Mieszkańca uprawnia do rabatu:
- 25% na rejs Galarem po Gdańsku i Galarem po Stoczni.
Zniżka zarówno na bilet normalny, jak i ulgowy. Możliwość skorzystania z rabatu przez cały sezon, zgodnie z zaplanowanym harmonogramem rejsów i dostępnych godzin rejsowych. Usługa uzależniona jest od panujących warunków atmosferycznych.

Aby zamówić bilet na rejs galarem, postępuj następująco:
1. Wejdź na stronę www.galar.org
2. Najedź na przycisk Oferta znajdujący się w górnym pasku strony i kliknij w przycisk Rezerwacja.
3. Wybierz rejs Galarem po Gdańsku lub Galarem po Stoczni.
4. Wybierz datę rejsu, godzinę oraz ilość osób, które będą brały udział w rejsie, kliknij w przycisk Dodaj do koszyka, a następnie w przycisk Przejdź do koszyka.
5. Rozwiń napis Kod promocyjny lub karta upominkowa, wpisz kod promocyjny GDANSK2020 i kliknij Zastosuj - kwota za bilet zostanie pomniejszona o rabat 25%
6. Wypełnij dane osobowe.
7. Zapoznaj się z regulaminem, zaakceptuj go, a następnie dokonaj płatności online. Bilet zostanie przesłany na Twój adres e-mail. Nie zapomnij zabrać ze sobą swojej Karty Mieszkańca!

Pamiętaj, że jeśli chcesz zrezygnować z rejsu, musisz to zrobić minimum 24h przed daną rezerwacją. Rezygnację należy zgłosić na adres e-mail info@galar.org.pl lub pod nr +48 500 609 999

Organizatorem rejsów jest Fundacja Galar Gdański.
 
UWAGA! W związku z trwającą epidemią oraz związanymi z tym ograniczeniami w środkach komunikacji miejskiej skorzystanie z tramwaju wodnego nie będzie w tym sezonie możliwe. Tym samym nie będzie możliwości skorzystania z bezpłatnego biletu z Kartą Mieszkańca.

Pasażerowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w zakresie związanym z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy przewozu. Reklamacje należy składać w formie pisemnej w terminie 7 dni od planowanej daty rejsu na adres przewoźnika: Żegluga Gdańska Sp. z o.o., Pończoszników 2, 80-830 Gdańsk lub mailowo na adres: bilety@zegluga.pl.
Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w terminie 2 tygodni od daty doręczenia.
Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać:
a) dzień i godzinę oraz określony port zaokrętowania i wyokrętowania (trasę),
b) dane nabywcy biletu tj. imię i nazwisko, adres, telefon kontaktowy, opcjonalnie adres
e-mail,
c) dane identyfikujące bilet lub bilet elektroniczny,
d) opis i uzasadnienie reklamacji.

Potrzebujesz Pomocy?



+48 58 300 06 59
pon-pt: 09:00 - 17:00