- Home
- Popularne pytania
Do aplikacji zalogować się może dziecko, które do swojego konta ma dodany adres e-mail. Jeśli chcesz, by Twoje dziecko mogło zalogować się do swojego konta w aplikacji, dodaj do jego konta jego osobisty adres e-mail. Aby to zrobić, prosimy o kontakt z infolinią Gdańskiej Karty Mieszkańca (+48 58 300 06 59 infolinia czynna od 08:00 do 18:00 od pon. do pt.), wysłanie wiadomości na adres karta@jestemzgdanska.pl lub udanie się do Centrum Obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca przy alei Grunwaldzkiej 148.
Co zyskujesz dzięki aplikacji:
- aplikacja zastępuje fizyczną wersję Karty Mieszkańca,
- na jej podstawie można skorzystać z uprawnień i zniżek,
- pozwala na łatwe logowanie się na konto i przegląd swojego profilu,
- ułatwia zarządzanie profilem rodziny,
- przyspiesza wyszukiwanie aktualności i wydarzeń dotyczących Karty Mieszkańca,
- umożliwia mobilny dostęp do aktualności i wydarzeń dotyczących Gdańska.
Jak kupić taki bilet?
W aplikacji Jestem z Gdańska:
1. Kliknij przycisk Kup bilet
2. Kliknij Bilety komunikacji miejskiej
3. Wybierz datę i godzinę obowiązywania biletu
4. Wybierz typ biletu okresowy, zaraz wariant biletu (normalny lub ulgowy), wybierz strefę ZTM (Gdańsk + gminy) i zaznacz Bilet 24h, a następnie zapłać.
Przez portal www.jestemzgdanska.pl
1. Zaloguj się do swojego konta
2. Wejdź w zakładkę Bilety
3. Kliknij Kup nowy bilet, wybierz strefę ZTM (Gdańsk + gminy), zaznacz Bilet 24h, wybierz datę i godzinę obowiązywania biletu, dodaj do koszyka i dokonaj płatności.
Pamiętaj, że Karta Mieszkańca musi być aktywna, a więc przed zakupem należy upewnić się, czy dodałeś pakiet mieszkańca na dany rok kalendarzowy. Jeśli nie, wniosek o pakiet złożysz po zalogowaniu na swoje konto w aplikacji Jestem z Gdańska lub na stronie www.jestemzgdanska.pl
1. Otwórz swoją aplikację Karty Mieszkańca
2. Kliknij w przycisk Nie pamiętam hasła.
3. Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Kliknij w link Resetuj hasło. Uwaga! Jeśli wiadomość z linkiem do Ciebie nie dotarła, prosimy o sprawdzenie skrzynki Spam.
4. Wpisz nowe hasło i kliknij w przycisk Ustaw i przejdź do panelu. Pamiętaj, że hasło musi się składać z minimum 8 znaków, przynajmniej 1 wielkiej i małej litery oraz znaku specjalnego (np. !,?)
Gotowe! Loginem jest adres e-mail, który podałeś podczas zakładania konta, a hasłem hasło, które właśnie ustawiłeś.
Ważne! Bilet nie jest widoczny na Karcie Mieszkańca ze zdjęciem tylko w jednym wypadku: jeśli najpierw kupiłeś bilet w aplikacji Jestem z Gdańska, a dopiero potem złożyłeś wniosek o Kartę Mieszkańca ze zdjęciem. W takim wypadku dopiero kolejny zakupiony bilet będzie widoczny w aplikacji.
Możesz też pobrać aplikację korzystając z:
- dla telefonów z Androidem: TUTAJ
- dla telefonów z iOS: TUTAJ