FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Aplikacja mobilna

Aplikacja Jestem z Gdańska pozwala na korzystanie z funkcjonalności Karty Mieszkańca, dlatego nie ma potrzeby posiadania plastikowej wersji Karty Mieszkańca.

Uwaga! Jeśli chcesz doładowywać imienne bilety okresowe ZTM na swoją Kartę Mieszkańca, pamiętaj, że do kontroli biletowej konieczne będzie okazanie plastikowej Karty Mieszkańca ze zdjęciem.
Obecnie podczas kontroli biletowej nie można okazywać aplikacji, wymagane jest okazywanie Karty Mieszkańca ze zdjęciem z doładowanym do niej płatnym, imiennym biletem okresowym ZTM (do 1 września 2020 r. jest też możliwość okazywania aktywnej Karty Mieszkańca zwykłej, czyli bez zdjęcia i Karty Miejskiej doładowanej biletem ZTM). Pracujemy nad tym, by jak najszybciej umożliwić przedstawianie do kontroli biletu w aplikacji Jestem z Gdańska.
Aplikacja Jestem z Gdańska pozwala na korzystanie z pakietu bezpłatnych przejazdów dzieciom i młodzieży posiadającym zweryfikowaną Kartę Mieszkańca z pakietem bezpłatnych przejazdów. Wystarczy, że w czasie kontroli biletowej dziecko zaloguje się na swoje konto i pokaże kod kreskowy, który wyświetli się na pierwszej stronie. 

Do aplikacji zalogować się może dziecko, które do swojego konta ma dodany adres e-mail. Jeśli chcesz, by Twoje dziecko mogło zalogować się do swojego konta w aplikacji, dodaj do jego konta jego osobisty adres e-mail. Aby to zrobić, prosimy o kontakt z infolinią Gdańskiej Karty Mieszkańca (+48 58 300 06 59 infolinia czynna od 08:00 do 18:00 od pon. do pt.), wysłanie wiadomości na adres karta@jestemzgdanska.pl lub udanie się do Centrum Obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca przy alei Grunwaldzkiej 148.
Aplikacja Jestem z Gdańska pozwala na korzystanie ze wszystkich funkcjonalności Karty Mieszkańca, w tym z pakietu bezpłatnych przejazdów (dotyczy tylko dzieci i młodzieży posiadających zweryfikowaną Kartę Mieszkańca z pakietem bezpłatnych przejazdów). 

Co zyskujesz dzięki aplikacji:
- aplikacja zastępuje fizyczną wersję Karty Mieszkańca,
- na jej podstawie można skorzystać z uprawnień i zniżek,
- pozwala na łatwe logowanie się na konto i przegląd swojego profilu,
- ułatwia zarządzanie profilem rodziny,
- przyspiesza wyszukiwanie aktualności i wydarzeń dotyczących Karty Mieszkańca,
- umożliwia mobilny dostęp do aktualności i wydarzeń dotyczących Gdańska.
Aby przejść na konto innego członka rodziny, należy po zalogowaniu się do aplikacji kliknąć w prostokąt z imieniem, znajdujący się w prawym górnym rogu, a następnie wybrać imię członka rodziny, do konta którego mamy dostęp. Dostęp do kont wszystkich członków rodziny ma tylko administrator konta rodziny (jedna z osób dorosłych, będących członkiem rodziny).
Aby skorzystać z bezpłatnych wejść/rabatów poprzez aplikację należy zalogować się na swoje konto w aplikacji. Po zalogowaniu wyświetlą się Twoje dane wraz z kodem kreskowym, który należy pokazać obsłudze danego punktu.
Login i hasło do aplikacji jest takie samo, jak to do konta na stronie www.jestemzgdanska.pl Jeśli mimo to Twój login i hasło w aplikacji nie działają, przejdź procedurę zmiany hasła i postępuj następująco:

1. Otwórz swoją aplikację Karty Mieszkańca
2. Kliknij w przycisk Nie pamiętam hasła.
3. Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Kliknij w link Resetuj hasło. Uwaga! Jeśli wiadomość z linkiem do Ciebie nie dotarła, prosimy o sprawdzenie skrzynki Spam.
4. Wpisz nowe hasło i kliknij w przycisk Ustaw i przejdź do panelu. Pamiętaj, że hasło musi się składać z minimum 8 znaków, przynajmniej 1 wielkiej i małej litery oraz znaku specjalnego (np. !,?)

Gotowe! Loginem jest adres e-mail, który podałeś podczas zakładania konta, a hasłem hasło, które właśnie ustawiłeś.
Aplikację Jestem z Gdańska, która jest aplikacją Gdańskiej Karty Mieszkańca, możesz pobrać wchodząc w Sklep Play i wpisując w wyszukiwarkę hasło Jestem z Gdańska. Następnie klikasz Zainstaluj - aplikacja zostanie zainstalowana na Twoim telefonie.

Możesz też pobrać aplikację korzystając z:
- dla telefonów z Androidem: TUTAJ
- dla telefonów z iOS: TUTAJ

Potrzebujesz Pomocy?



+48 58 300 06 59
pon-pt: 09:00 - 17:00