Uprzejmie informujemy, że tworząc i administrując strony internetowe Gdańskiej Organizacji Turystycznej z siedzibą w Gdańsku używamy technologii służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu analizowania ruchu na stronach i w Internecie. Gdańska Organizacja Turystyczna nie personalizuje wyświetlanych treści. Realizując rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. „RODO”) uprzejmie informujemy, że do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: adres IP twojego urządzenia, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z Serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu, dane zbierane w dziennikach serwera a także inne podobne informacje.
Administratorem danych jest Gdańska Organizacja Turystyczna, 80-530 Gdańsk, ul. Uczniowska 22.
Wybierz kategorie ciasteczek, na które wyrażasz zgodę:
Chcesz lepiej zrozumieć swoje dziecko? Zastanawiasz się, dlaczego tyle czasu spędza przed ekranem?
Zapraszamy na warsztaty z Magdaleną Sękowską (psycholożką, psychoterapeutką, dyrektorką Kliniki Rodzina-Para-Jednostka w Poznaniu) oraz Łukaszem Szałankiewiczem (wykładowcą, twórcą cyfrowym, edukatorem w dziedzinie gier wideo oraz ekspertem od mediów interaktywnych).
Polska jest jednym z trzech krajów – obok Belgii i Stanów Zjednoczonych – o najwyższym wskaźniku wypalenia rodzicielskiego (stanu psychicznego i emocjonalnego, w którym rodzice doświadczają chronicznego stresu, zmęczenia oraz braku zadowolenia z roli rodzica).
Podczas warsztatów będzie można dowiedzieć się m.in. jak nie dać się temu wypaleniu, zastanowić się nad sposobem reakcji na agresywne zachowania nastolatka, porozmawiać o stawianiu granic, uzależnieniu od gier, ale i o wspomaganiu rozwoju dziecka poprzez gry.
Poruszone zostaną następujące tematy:
wyzwania rozwojowe w określonym wieku (9-15 lat), jak gry mogą te wyzwania ograniczać lub wspierać,
rozwój mózgu dziecka i nastolatka, dlaczego tak łatwo o uzależnienie się od gier czy oglądania filmików na ekranie,
psychologiczny aspekt dorastania, co rodzice powinni o nim wiedzieć, by zrozumieć nieprzewidywalność zachowań nastolatka,
komunikacja z dzieckiem: wyznaczanie granic w korzystaniu z gier, komputera, telefonu; reakcja na agresywne zachowania nastolatka,
pierwsze symptomy uzależnienia od gier u dziecka – jak rodzic powinien na nie reagować,
skuteczny sposób prowadzenia rozmów z dzieckiem/nastolatkiem, budowanie relacji,
co to znaczy „wystarczająco dobry rodzic”, czyli jak nie dać się ponieść wypaleniu rodzicielskiemu,
wspomaganie rozwoju dziecka poprzez gry,
dobre strony gier komputerowych oraz video (fakty i mity).