Jak dawniej wyglądały kampanie reklamowe? Od kiedy możemy mówić o profesjonalnej strategii promocyjnej nadmorskich miejscowości? Czy współczesne media, takie jak np. radio, znacząco wpłynęły na kreowanie wizerunku kąpielisk przed 1945 r.? Na te oraz inne pytanie z zakresu marketingu w dawnych kurortach porozmawiają dr Aneta Kwiatkowska z PAN Biblioteki Gdańskiej, oraz Karolina Babicz-Kaczmarek, Dyrektorka Muzeum Sopotu.
- Home
- Wydarzenia
- Już nie ma dzikich plaż. Marketing w dawnych kurortach
Spotkanie odbędzie się na poddaszu Domu Zdrojowego w Brzeźnie 14 czerwca o godz. 18:00. Wstęp jest wolny, a rozmowa będzie również transmitowana w mediach społecznościowych Hevelianum.
- Karolina Babicz-Kaczmarek - jest historyczką, od początku swojej kariery zawodowej związana z Muzeum Sopotu, którym kieruje jako dyrektorka od 2018 r.
- dr Aneta Kwiatkowska - pracuje w Państwowej Akademii Nauk (PAN) Bibliotece Gdańskiej, gdzie zajmuje się dokumentami życia społecznego. W swych badaniach próbuje łączyć wiedzę historyczną, bibliologiczną i językoznawczą, jak przystało na historyka, bibliotekarza oraz językoznawcę.
Prowadzenie:
- dr Jan Daniluk - jest historykiem i pełnomocnikiem dyrektora Hevelianum ds. historii i dziedzictwa kulturowego. Wcześniej pracował m.in. na Uniwersytecie Gdańskim oraz w Dziale Naukowym Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku. Pasjonat i badacz historii Gdańska oraz Sopotu (XIX-XX w.).
Spotkanie będzie także transmitowane w mediach społecznościowych: na Facebooku Hevelianum oraz na kanale YouTube Hevelianum