
Nowy punkt obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca
Biuro przy al. Grunwaldzkiej 148 cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem mieszkańców. Uruchomienie dodatkowego punktu to odpowiedź na rosnące potrzeby i ułatwienie dostępu do usług związanych z Kartą Mieszkańca.
Godziny otwarcia:
poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek: 08:00-18:00
środa: 09:00-18:00
sobota, niedziela: nieczynne
przerwa w obsłudze: poniedziałek-piątek 13:00-13:30
Co załatwisz w punkcie?
W nowym biurze mieszkańcy mogą:
- wyrobić lub przedłużyć Gdańską Kartę Mieszkańca,
- dodać nowe pakiety,
- uzyskać pomoc w zakresie korzystania z karty oraz aplikacji mobilnej,
- kupować bilety okresowe ZTM,
- uzyskać informacje o aktualnych zniżkach, atrakcjach i projektach miejskich dostępnych dla posiadaczy karty.
Dlaczego Oliwa?
Lokalizacja w Olivia Prime to nie tylko wygodny punkt na mapie miasta, ale także strategiczne miejsce wpisujące się w Strategię Rozwoju Gdańska 2030 plus, której celem jest wspieranie przemiany rezydentów w aktywnych mieszkańców.
Nowy punkt zapewnia dogodny dostęp do potencjalnych użytkowników karty, w tym:
- pracowników firm zlokalizowanych w Olivia Centre – około 15 tys. osób z ponad 200 firm, w tym wielu cudzoziemców,
- studentów Uniwersytetu Gdańskiego – około 12 tys. osób na wydziałach przy ul. Bażyńskiego,
- mieszkańców okolicznych dzielnic, w których duża część mieszkańców nie posiada jeszcze pakietu na 2025 rok: Oliwa, Żabianka–Wejhera–Jelitkowo–Tysiąclecia, Przymorze Małe i Przymorze Wielkie.
Otwarcie punktu w Olivia Prime to kolejny krok w stronę wygody mieszkańców i praktyczna realizacja strategii rozwoju miasta. Dzięki temu jeszcze więcej gdańszczan będzie mogło w prosty sposób korzystać z bogatej oferty Gdańskiej Karty Mieszkańca.