Specjalista ds. obsługi klienta w Gdańskim Centrum Informacji Turystycznej
Gdańska Organizacja Turystyczna
poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. obsługi klienta
w Gdańskim Centrum Informacji Turystycznej
Jesteś osobą otwartą, komunikatywną, lubisz pracę z ludźmi? Świetnie. Tak się składa, że właśnie Ciebie szukamy!
Koniecznie wyślij nam swoje CV!
Twój zakres obowiązków:
- aktywna sprzedaż wydawnictw turystycznych, kart turysty, pamiątek
- realizacja założonych planów sprzedażowych, która przekłada się na wysokość Twojej premii
- udzielanie informacji turystycznej o Gdańsku i regionie - pomoc w doborze najlepszych ofert turystycznych
- dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
- dbanie o ekpozycję towarów na terenie sklepu
Nasze oczekiwania:
- praca z ludźmi to Twój żywioł, a kontakt z Klientem nakręca Cię do działania
- jesteś pasjonatem podróży, turystyki, zwiedzania
- jesteś zmotywowany, nie umiesz usiedzieć w jednym miejscu i zarażasz swoim pozytywnym podejściem innych
- komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim
- masz możliwość pracy w dwa weekendy w miesiącu
Mile widziane:
- znajomość drugiego języka obcego (niemiecki, rosyjski itp.)
- wiedza o Gdańsku i regionie
- doświadczenie w sprzedaży
Oferujemy:
- super fajną atmosferę pracy w bardzo zgranym zespole – brzmi jak wyświechtany opis? Przyjdź do nas, a sam się przekonasz jacy fajni jesteśmy ;)
- możliwość ciągłego rozwoju, podnoszenia kwalifikacji przez udział w szkoleniach
- pakiet prywatnej opieki medycznej
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV zawierającego klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na adres mailowy: praca@visitgdansk.com