Image

Zasady logowania do konta i aplikacji Karty Mieszkańca

Zmieniliśmy zasady logowania do konta i aplikacji Karty Mieszkańca - sprawdź, jak poprawnie zalogować się do swojego konta.

Konto na stronie www.jestemzgdanska.pl

Jeśli nie możesz zalogować się do swojego konta lub nigdy tego nie robiłeś, postępuj następująco:

1. Wejdź na stronę www.jestemzgdanska.pl
2. Kliknij w przycisk Zaloguj, który znajduje się w prawym górnym rogu strony.
3. Kliknij w przycisk Nie pamiętam hasła. Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Uwaga! Adres e-mail powinien być tym samym adresem, który podawałeś podczas składania wniosku o Kartę Mieszkańca. Jeśli podczas składania wniosku nie podawałeś adresu e-mail lub go nie pamiętasz, skontaktuj się z nami pod numerem infolinii (58) 300 06 59 (infolinia czynna od 10:30 do 16:00 od pon. do pt.)
4. Kliknij w link Resetuj hasło. Uwaga! Jeśli wiadomość z linkiem do Ciebie nie dotarła, prosimy o sprawdzenie skrzynki Spam.
5. Wpisz nowe hasło i kliknij w przycisk Ustaw i przejdź do panelu. Pamiętaj, że hasło musi się składać z minimum 8 znaków, przynajmniej 1 wielkiej i małej litery oraz znaku specjalnego (np. !,?)

Gotowe!
Twoim loginem jest adres e-mail, który podałeś podczas zakładania konta, a hasłem hasło, które właśnie ustawiłeś.


Konto w aplikacji Jestem z Gdańska

Login i hasło do aplikacji Karty Mieszkańca jest takie samo, jak to do konta na stronie www.jestemzgdanska.pl Jeśli mimo to Twój login i hasło w aplikacji nie działają, przejdź procedurę zmiany hasła i postępuj następująco:

1. Otwórz swoją aplikację Karty Mieszkańca
2. Kliknij w przycisk Nie pamiętam hasła.
4. Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Kliknij w link Resetuj hasło. Uwaga! Jeśli wiadomość z linkiem do Ciebie nie dotarła, prosimy o sprawdzenie skrzynki Spam.
5. Wpisz nowe hasło i kliknij w przycisk Ustaw i przejdź do panelu. Pamiętaj, że hasło musi się składać z minimum 8 znaków, przynajmniej 1 wielkiej i małej litery oraz znaku specjalnego (np. !,?)

Gotowe!
Loginem jest adres e-mail, który podałeś podczas zakładania konta, a hasłem hasło, które właśnie ustawiłeś.


Konto a złożenie wniosku w Centrum Obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca

Jeśli składałeś wniosek o Kartę Mieszkańca w Centrum Obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca lub w Mobilnym Centrum Obsługi, pamiętaj, że wraz ze złożeniem wniosku i odebraniem Karty, otrzymałeś dostęp do swojego konta na stronie www.jestemzgdanska.pl

Jeśli podczas składania wniosku podałeś tylko numer telefonu, aby zalogować się do swojego konta postępuj następująco:

1. Wejdź na stronę www.jestemzgdanska.pl
2. Kliknij w przycisk Zaloguj, który znajduje się w prawym górnym rogu strony.
3. Kliknij w przycisk Zaloguj za pomocą numeru telefonu i hasła tymczasowego otrzymanego smsem.
4. Wpisz swój numer telefonu oraz hasło tymczasowe, które otrzymałeś w wiadomości sms podczas składania wniosku w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży. Uwaga! Sms z hasłem tymczasowym jest ważny 24h. Jeśli Twój sms jest starszy, prosimy o kontakt z infolinią Karty Mieszkańca (58) 300 06 59 (infolinia czynna od 10:30 do 16:00 od pon. do pt.) lub udanie się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży.
5. Wpisz nowe hasło i kliknij w przycisk Ustaw i przejdź do panelu. Pamiętaj, że hasło musi się składać z minimum 8 znaków, przynajmniej 1 wielkiej i małej litery oraz znaku specjalnego (np. !,?)

Gotowe!
Twoim loginem jest numer telefonu, który podałeś podczas zakładania konta, a hasłem hasło, które właśnie ustawiłeś.


Bez numeru telefonu i adresu e-mail

Jeżeli w procesie rejestracji nie podałeś ani adresu e-mail ani numeru telefonu komórkowego lub nie pamiętasz, który z nich podawałeś, aby korzystać z konta online uzupełnij te dane w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży lub kontaktując się z nami pod numerem infolinii (58) 300 06 59 (infolinia czynna od 10:30 do 16:00 od pon. do pt.)