Pytania / Reklamacje / Zwroty
Wybierz zagadnienie, a my podpowiemy rozwiązanie
Zadaj pytanie
Na większość pytań znajdziesz odpowiedź na stronie najczęściej zadawanych pytań. Jeśli nie ma tam odpowiedzi na Twoje pytania, chcesz się z nami podzielić swoimi uwagami na temat działania lub ulepszenia systemu prosimy o skorzystanie z formularza poniżej.
Odstąpienie od umowy/zwrot karty
Jeżeli złożyłeś wniosek za pośrednictwem portalu jestemzgdanska.pl i jeszcze nie skorzystałeś z Karty, możesz odstąpić od umowy w terminie 14 dni i zwrócić nam Kartę Mieszkańca.
Aby dokonać zwrotu wypełnij poniższy formularz:
- podaj numer konta, zwrócimy Ci koszt ceny sprzedaży
- podaj nam przyczynę odstąpienia od umowy, spróbujemy się poprawić
- Twoje dane oraz dane dzieci do 18 roku życia, których kontami administrujesz zostaną usunięte z systemu w ciągu 30 dni
- pamiętaj, że jeżeli już odebrałeś kartę(y), masz obowiązek je zwrócić w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy do jednego z punktów sprzedaży, których lista znajduje się na www.jestemzgdanska.pl
Brak dokumentów
Jeżeli w tym momencie nie możesz przestawić żadnego z dokumentów potwierdzających uprawnienie do Karty Mieszkańca, umowa zostaje uznana za nieważną. Jeśli dokonałeś opłaty za Kartę Mieszkańca:
- podaj numer konta, zwrócimy Ci koszt ceny sprzedaży
- twoje dane oraz dane dzieci do 18 roku życia, których kontami administrujesz zostaną usunięte z systemu w ciągu 7 dni
- pamiętaj, że jeżeli już odebrałeś kartę(y), masz obowiązek je zwrócić w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy do jednego z punktów sprzedaży, których lista znajduje się na www.jestemzgdanska.pl
Reklamacje
Coś poszło nie tak? Jeśli któraś z usług lub proces zakupowy nie spełnił Twoich oczekiwań, prosimy o skorzystanie z formularza poniżej. Opisz nam szczegółowo problem, który się pojawił, dzięki temu łatwiej będzie nam wyjaśnić sytuację i znaleźć rozwiązanie.
- wskaż partnera u którego pojawił się problem
- jeżeli preferujesz kontakt telefoniczny - zostaw nam swój numer telefonu
- skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych