Pytania / Reklamacje / Zwroty

Wybierz zagadnienie, a my podpowiemy rozwiązanie

Zadaj pytanie

Na większość pytań znajdziesz odpowiedź na stronie najczęściej zadawanych pytań. Jeśli nie ma tam odpowiedzi na Twoje pytania, chcesz się z nami podzielić swoimi uwagami na temat działania lub ulepszenia systemu prosimy o skorzystanie z formularza poniżej.

Odstąpienie od umowy/zwrot karty

Jeżeli złożyłeś wniosek za pośrednictwem portalu jestemzgdanska.pl i jeszcze nie skorzystałeś z Karty, możesz odstąpić od umowy w terminie 14 dni i zwrócić nam Kartę Mieszkańca.

Aby dokonać zwrotu wypełnij poniższy formularz:

  • podaj numer konta, zwrócimy Ci koszt ceny sprzedaży
  • podaj nam przyczynę odstąpienia od umowy, spróbujemy się poprawić
  • Twoje dane oraz dane dzieci do 18 roku życia, których kontami administrujesz zostaną usunięte z systemu w ciągu 30 dni
  • pamiętaj, że jeżeli już odebrałeś kartę(y), masz obowiązek je zwrócić w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy do jednego z punktów sprzedaży, których lista znajduje się na www.jestemzgdanska.pl
Brak dokumentów

Jeżeli w tym momencie nie możesz przestawić żadnego z dokumentów potwierdzających uprawnienie do Karty Mieszkańca, umowa zostaje uznana za nieważną. Jeśli dokonałeś opłaty za Kartę Mieszkańca:

  • podaj numer konta, zwrócimy Ci koszt ceny sprzedaży
  • twoje dane oraz dane dzieci do 18 roku życia, których kontami administrujesz zostaną usunięte z systemu w ciągu 7 dni
  • pamiętaj, że jeżeli już odebrałeś kartę(y), masz obowiązek je zwrócić w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy do jednego z punktów sprzedaży, których lista znajduje się na www.jestemzgdanska.pl
Reklamacje

Coś poszło nie tak? Jeśli któraś z usług lub proces zakupowy nie spełnił Twoich oczekiwań, prosimy o skorzystanie z formularza poniżej. Opisz nam szczegółowo problem, który się pojawił, dzięki temu łatwiej będzie nam wyjaśnić sytuację i znaleźć rozwiązanie.

  • wskaż partnera u którego pojawił się problem
  • jeżeli preferujesz kontakt telefoniczny - zostaw nam swój numer telefonu
  • skontaktujemy się z Tobą w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych