Gimnastyka dla seniora

online
Czerwona oznacza Twoją lokalizację. Kliknij prawym przyciskiem na mapie, aby ją zmienić.

Nawiguj z Google

Nawiguj z jakdojade.pl


Gimnastyka dla seniora


Opis

Gimnastyka dla seniora to zajęcia o średnim stopniu intensywności, skierowane głownie do osób w wieku 50+. Stanowią kolejny element naszego programu „Aktywuj się!”. Obejmują trening zdrowotny z elementami pilatesu, jogi, tai chi, aerobiku, szkoły zdrowych pleców, gimnastyki ogólnorozwojowej i relaksacji. Duży nacisk będzie położony na ćwiczenia lecznicze i przeciwbólowe. Każdy z nas w tym wieku ma schorzenie lub uczucie bólu w którymś z odcinków kręgosłupa czy w stawach. Należy to uznać jako wskazanie, a nie przeszkodę do ćwiczeń. Zadaniem zajęć jest redukcja bólu poprzez wzmacnianie mięśni wokół kręgosłupa i wszystkich stawów. Zajęcia są wskazane dla wszystkich w wieku od 50 do 105 lat.

Poniżej przedstawiamy inne pozytywne aspekty treningu:
  • ćwiczenia ogólnousprawniające, przeciwbólowe i wzmacniające,
  • umiarkowany trening przy dobrej muzyce,
  • kameralne grupy i dobre towarzystwo,
  • profesjonalny instruktor, mgr AWFiS,
  • poprawa sprawności i zdrowia,
  • lepszy metabolizm i waga w dół,
  • poprawa humoru i samopoczucia.

Regulamin i warunki

Program Aktywuj się w Gdańsku jest realizowany jest przez Gdański Ośrodek Sportu od 2013 roku. Tworzy go cykl bezpłatnych zajęć, których celem jest poprawa zdrowia uczestników. Polega on na realizacji zajęć sportowych, które łączą następujące cechy: odbywają się regularnie, nie rzadziej niż raz w tygodniu; skierowane są głównie do mieszkańców Gdańska; są ogólnodostępne i bezpłatne dla uczestników; nie są wymagane zapisy i można dołączyć w każdej chwili. W realizacji programu wykorzystywane są obiekty wewnętrzne lub odbywają się one w ciekawych plenerach, np. plaża, Park im. R. Reagana lub Trójmiejski Park Krajobrazowy. Do zajęć przystąpić może każdy uczestnik bez względu na wiek, płeć, pochodzenie, rasę, wyznanie czy kondycję fizyczną.