- Home
- Lista aktualności
- Gdańskie Centrum Kontaktu w aplikacji Jestem z Gdańska
- Opublikowano:
2023-02-13
Tagi: #DzielniceGdańska , #ZKartaMieszkanca
Gdańskie Centrum Kontaktu w aplikacji Jestem z Gdańska
Gdańskie Centrum Kontaktu od 2018 roku umożliwia mieszkańcom zgłaszanie spraw wymagających interwencji służb miejskich. Każdy może przekazać swoje uwagi lub uzyskać odpowiednie informacje bez konieczności orientowania się, z którą sprawą należy zgłosić się do którego wydziału czy jednostki miejskiej.
Od teraz zgłoszenia można dokonać również poprzez Kartę Mieszkańca, dzięki aplikacji Jestem z Gdańska.
Jakie sprawy możesz zgłosić?
Gdańskie Centrum Kontaktu przyjmuje zgłoszenia z bardzo szerokiego zakresu oraz udziela informacji o sposobie załatwienia sprawy.
Do Gdańskiego Centrum Kontaktu możesz:
- zgłosić sprawy wymagające interwencji służb miejskich,
- otrzymać informacje o procedurach realizowanych przez Urząd Miejski w Gdańsku oraz Jednostki Organizacyjne Miasta,
- uzyskać wiedzę o programach świadczeń dla mieszkańców,
- zarezerwować wizytę w urzędzie,
- opłacić podatki oraz opłaty administracyjne,
- zgłosić własne pomysły i sugestie dotyczące lepszego funkcjonowania miasta.
Zgłoszenia są przyjmowane przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Zgłoszenia przez aplikację Jestem z Gdańska
Nowością jest umożliwienie użytkownikom Karty Mieszkańca korzystania z usług Gdańskiego Centrum Kontaktu bezpośrednio z aplikacji Jestem z Gdańska. Na ekranie startowym aplikacji wyświetli się odpowiedni przycisk, a po kliknięciu w niego użytkownik będzie mógł przenieść się do aplikacji Gdańskiego Centrum Kontaktu i skorzystać z formularza umożliwiającego zgłoszenie sprawy. Aplikację Jestem z Gdańska można pobrać bezpłatnie tutaj. Osoby, które już posiadają aplikację Jestem z Gdańska powinny zaktualizować ją do najnowszej wersji.
Zgłoszenia do Gdańskiego Centrum Kontaktu można również dokonać poprzez portal www.jestemzgdanska.pl po zalogowaniu się na swoje konto i kliknięciu w odpowiedni przycisk kierujący do Gdańskiego Centrum Kontaktu.
Coraz więcej usług w jednym miejscu
Dzięki systematycznie wprowadzanym integracjom Gdańska Karta Mieszkańca umożliwia korzystanie z bogatej oferty miejskiej w jednym miejscu. To już nie tylko 27 bezpłatnych biletów wstępu w roku do najważniejszych atrakcji, ale także pełna obsługa komunikacji miejskiej w Gdańsku (w tym bezpłatne przejazdy z SKM/PKM/POLREGIO na terenie Gdańska dla posiadaczy biletów okresowych na Karcie Mieszkańca), możliwość oddania głosu na projekty Budżetu Obywatelskiego bezpośrednio z aplikacji, udogodnienia dla osób z niepełnosprawnością czy połączenie z Kartą Gdańskiej Dużej Rodziny. A to nie wszystko, gdyż w roku 2023 pojawią się kolejne nowości, które poszerzą bogaty katalog usług Karty Mieszkańca.