Żegluga Gdańska

Opis

Zapraszamy do skorzystania z tramwaju wodnego, który jest alternatywą dla komunikacji lądowej oraz atrakcją turystyczną w Gdańsku.

Rejsy wycieczkowe tradycyjną białą flotą to nasza specjalność! Zapraszamy do przeżycia morskiej przygody na tradycyjnych katamaranach Żeglugi Gdańskiej. Szerokie spektrum oferowanych przez nas kierunków pozwoli odwiedzić najpiękniejsze rejony Zatoki Gdańskiej, Mierzei Wiślanej, a także rosyjski Bałtyjsk.

Regulamin i warunki

Karta uprawnia do:
- 1 bezpłatnego biletu w jedną stronę na wybrany rejs tramwajem wodnym F5 lub F6.

Aby zamówić bezpłatny bilet na rejs należy:
1. Wejdź na stronę www.zegluga.pl a następnie w zakładkę Tramwaj wodny - ZTM
2. Wybierz interesujący Cię rejs i kliknij Kup bilet
3. Wybierz termin rejsu
4. Wybierz godzinę rejsu
5. Wybierz bilet: dla osoby dorosłej bilet normalny, dla dzieci bilet ulgowy oraz ilość biletów
6. Kliknij w podświetlony na niebiesko napis Karta Mieszkańca
7. Wpisz numer Karty Mieszkańca oraz PIN (czyli rok urodzenia)
8. Wybierz na ile dni przed rejsem wysłać przypomnienie
9. Kliknij Przejdź dalej
10. Wypełnij dane osobowe
11. Zaakceptuj oświadczenie o polityce prywatności oraz regulamin
12. Przejdź do podsumowania
13. Sprawdź poprawność danych - do zapłaty powinieneś mieć 0zł
14. Kliknij Zamawiam i dokonaj płatności - bilet zostanie wysłany na Twój adres e-mail.

Zamówienie biletu online gwarantuje dostępność miejsc, a tym samym możliwość udziału w rejsie. Bilet elektroniczny uprawnia do wejścia na pokład tramwaju wodnego w pierwszej kolejności. Bilet elektroniczny gwarantuje miejsce wyłącznie jeżeli pasażer przyjdzie na pierwszy przystanek/port.

Z bezpłatnego rejsu można skorzystać również okazując swoją Kartę Mieszkańca bezpośrednio na miejscu obsłudze statku. W przypadku braku wolnych miejsc obsługa ma prawo odmówić udzielenia bezpłatnego biletu.

Bilet elektroniczny można zwrócić najpóźniej 6 godzin przed planowaną godziną rejsu. Zwrotu należy dokonać poprzez formularz zwrotu biletu, który klient otrzymał podczas zamawiania biletu. Zwrot należności za całkowicie niewykorzystane bilety elektroniczne następuje automatycznie poprzez system płatności Portalu Żeglugi Gdańskiej.

W przypadku odwołania rejsu klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji według procedury opisanej na stronie www.jestemzgdanska.pl w zakładce FAQ/Pytania Ogólne.