- Home
- Lista aktualności
- Zmiana siedziby Działu Obsługi Mieszkańców Gdańskiego Centrum Świadczeń

- Opublikowano:
2020-10-26
Tagi: #GdańskieCentrumŚwiadczeń , #ŚwiadczeniawGdańsku
Zmiana siedziby Działu Obsługi Mieszkańców Gdańskiego Centrum Świadczeń
Z początkiem listopada Dział Obsługi Mieszkańców oraz punkt obsługi Gdańskiego Centrum Świadczeń zostaną przeniesione z budynku przy ul. 3 Maja 9 do lokalizacji mieszczącej się przy ul. Powstańców Warszawskich 25, budynek C.
Ważną informacją jest to, że osoby odwiedzające nową lokalizację będą miały możliwość skorzystania z tych samym udogodnień, jak w przypadku budynku przy ul. 3 Maja 9. Jest to punkt dobrze skomunikowany (w pobliżu znajduje się przystanek „Płowce”, na którym zatrzymują się autobusy nr 130, 199, 184 oraz 210), oferujący wiele stanowisk pracy, poczekalnię oraz automatyczny system kolejkowy.
Punkt przyjmowania wniosków przy ul. Powstańców Warszawskich 25 będzie czynny w tych samych godzinach, co punkt przy ul. 3 Maja 9. Utrzymane zostaną także dotychczasowe numery telefonów oraz możliwość telefonicznej rezerwacji wizyty.
Punkt obsługi Gdańskiego Centrum Świadczeń – od 2 listopada 2020 r.
Gdańskie Centrum Świadczeń
Dział Obsługi Mieszkańców
ul. Powstańców Warszawskich 25, budynek C
Z pracownikami Działu Obsługi Mieszkańców można skontaktować się dzwoniąc pod numery:
572 986 946
572 535 621
572 986 796
Punkt informacyjny
Gdańskie Centrum Świadczeń
Dział Obsługi Mieszkańców
ul. Powstańców Warszawskich 25, budynek A
tel. 58 326 79 89
e-mail: info@gcs.gda.pl
Godziny otwarcia punktu przyjmowania wniosków oraz punktu informacyjnego:
Poniedziałek – 8:00 – 15:30
Wtorek – 8:00 – 15:00
Środa – 8:00 – 17:00
Czwartek – 8:00 – 15:00
Piątek – 8:00 – 15:00