Image

Rezerwacja terminu wizyty w Centrum Obsługi Karty Mieszkańca


Planujesz w najbliższym czasie udać się do Centrum Obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca? Nie zapomnij o dokonaniu rezerwacji wizyty. Zrobisz to w wygodny sposób online lub telefonicznie.

Chcemy, aby Twoja wizyta w naszym Centrum Obsługi przebiegła sprawnie i szybko. Dlatego od poniedziałku 15.02.2021 konieczne będzie dokonanie rezerwacji wizyty w punkcie.

Dzięki możliwości rezerwacji wizyty na konkretny dzień i godzinę, bez trudu zaplanujesz swój dzień. Wizytę w punkcie umówisz na konkretną godzinę i unikniesz niepotrzebnego stania w kolejce pośród innych osób. W dobie pandemii dbanie o Wasze i nasze bezpieczeństwo jest dla nas szczególnie ważne.

Ważne! Wizyta w Centrum Obsługi przy alei Grunwaldzkiej 148 będzie możliwa tylko po uprzedniej rezerwacji terminu online lub telefonicznie.

Rezerwacji wizyty można dokonać online na www.gdansk.pl/rezerwacja

Aby to zrobić, postępuj następująco:
 
  • Wejdź na stronę www.gdansk.pl/rezerwacja i dokonując wyboru grupy wybierz Karta Mieszkańca.
  • Wybierz rodzaj sprawy, którą chcesz załatwić.
  • Wybierz termin i godzinę wizyty.
  • Wpisz swoje imię, numer telefonu, na który chcesz otrzymać smsa z potwierdzeniem wizyty oraz zaakceptuj regulamin.
  • Kliknij dalej - właśnie dokonałeś rezerwacji! Na swój numer telefonu otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem rezerwacji.

W każdej chwili możesz zmienić termin wizyty. Pamiętaj, by ją odwołać, jeśli nie możesz pojawić się w punkcie - dzięki temu zwolnisz miejsce dla innej oczekującej osoby. Rezygnacji z wizyty można dokonać na https://www.gdansk.pl/rezerwacja 

Rezerwacji możesz także dokonać telefonicznie pod numerem +48 58 300 06 59 (infolinia czynna od 09:00 - 17:00 od pon. do pt.)

Regulamin wizyty - zanim umówisz wizytę, przeczytaj:
 
  • W Centrum Obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca masz możliwość: złożenia wniosku o kartę w formie papierowej, odbioru karty, wymiany karty na kartę ze zdjęciem, wniesienia opłaty i aktywacji karty od ręki, weryfikacji wymaganych dokumentów, przedłużenia pakietów, zakupu biletów na komunikację miejską oraz złożenia reklamacji.
  • Wszystkie powyższe czynności (z wyjątkiem odbioru karty) możesz również wykonać wygodnie, bezpiecznie i bez wychodzenia z domu przez portal www.jestemzgdanska.pl.
  • Jedna umówiona wizyta uprawnia Cię do załatwienia jednej czynności, dotyczącej jednej osoby (np. jedna umówiona wizyta to możliwość przedłużenia pakietu dla jednej osoby). Wyjątek stanowi odbiór kart - podczas jednej umówionej wizyty możesz odebrać karty wszystkich osób z jednego konta rodzinnego.
  • Na wizytę przyjdź punktualnie. Spóźnienie może wiązać się z anulowaniem Twojej wizyty i koniecznością rezerwacji innego terminu.
  • W Centrum Obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca obowiązują środki bezpieczeństwa. Podczas wizyty musisz mieć zakryte usta i nos oraz zachować bezpieczny dystans.
  • Jeśli sprawa tego nie wymaga, przyjdź bez osób towarzyszących.
  • Na wizytę zabierz niezbędne dokumenty. Jeśli to Twoja pierwsza rejestracja, zabierz ze sobą dokument potrzebny do weryfikacji Twojego uprawnienia (np. potwierdzenie zameldowania w Gdańsku na pobyt stały lub czasowy, bieżącą umowę najmu mieszkania zlokalizowanego w Gdańsku, etc.).
  • Jeżeli chcesz wyrobić kartę ze zdjęciem, pamiętaj aby przynieść na wizytę aktualne, kolorowe zdjęcie, zgodne z wymaganiami obowiązującymi fotografie do dowodu osobistego.
  • Jeżeli chcesz wyrobić kartę dla dziecka i umożliwić mu korzystanie z bezpłatnych przejazdów komunikacją miejska, zabierz ze sobą aktualną legitymację szkolną dziecka z ważną pieczątką.
  • Do Centrum Obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca możesz dotrzeć na różne sposoby. Najprościej komunikacją miejską - w pobliżu znajdują się przystanki: tramwajowe (linie: 5, 6, 9, 12), autobusowe (linie: 110, 116, 122, 124, 126, 127, 136, 149, 157, 158, 199, 227, 249, 258), SKM / PKM / PKP (od strony ul. Dmowskiego).
  • Jeżeli nie możesz odwiedzić Centrum Obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca w umówionym terminie lub już załatwiłeś sprawę szybciej (np. przez portal www.jestemzgdanska.pl), prosimy o rezygnację z terminu - zwolnisz w ten sposób miejsce dla innej osoby.