Grunwaldzka 148 - tu nas znajdziesz

8 czerwca zostało otwarte nowe Centrum Obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca, a tym samym wznowiliśmy bieżącą obsługę mieszkańców, w tym przyjmowanie wniosków papierowych i odbiór Kart Mieszkańca.


Nowa lokalizacja

Nowe Centrum Obsługi zlokalizowane jest przy ulicy Grunwaldzkiej 148, niedaleko Galerii Bałtyckiej. Dzięki bliskości przystanków tramwajowych, autobusowych oraz kolejowych dotarcie do lokalu nikomu nie przysporzy kłopotu.

Wszystko w jednym miejscu

W Centrum Obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca będzie można uzyskać wszystkie informacje dotyczące Karty i jej funkcjonalności. Przyjmowane będą wnioski papierowe, możliwe będzie dokonanie płatności za poszczególne pakiety. Wszystko to po to, aby użytkownicy Karty w jednym miejscu uzyskali pełną pomoc bez konieczności udawania się do innego punktu.

Lokal został wyposażony w 5 stanowisk do obsługi oraz poczekalnię, jednak ze względu na obowiązujące wytyczne sanitarne liczba osób, które jednorazowo będą mogły przebywać w budynku będzie ograniczona.

Od 8 czerwca obsługa będzie prowadzona tylko w Centrum Obsługi przy ulicy Grunwaldzkiej 148. 

Tym samym Autoryzowane Punkty Sprzedaży Karty Mieszkańca zlokalizowane w oddziałach Urzędu Miejskiego przy ulicy Nowe Ogrody, Wilanowskiej i Partyzantów oraz Autoryzowany Punkt Sprzedaż przy ulicy Podwale Grodzkie (tunel dworca PKP) przestają działać.

Godziny otwarcia punktu i obsługi infolinii

Aby osobom aktywnym zawodowo umożliwić łatwiejsze dotarcie do lokalu także w tygodniu pracy, wydłużyliśmy godziny otwarcia punktu: będzie on czynny od poniedziałku do piątku od 08:00 do 18:00. Zmienią się również godziny działania infolinii Gdańskiej Karty Mieszkańca: informacje telefoniczne będą udzielane od poniedziałku do piątku od 09:00 do 17:00. Zgłoszenia reklamacyjne będą przyjmowane jak dotychczas na adres karta@jestemzgdanska.pl