Aktualności

Dbaj o kondycję z Kartą Mieszkańca

2019-08-29
Wrzesień to znakomity czas, by rozpocząć codzienne treningi i zadbać o lepszą kondycję swojego organizmu. Co zrobić jednak, gdy temperatura za oknem nadal jest wysoka i dopada nas zniechęcenie lub lenistwo? Jak to pogodzić i prawidłowo dbać o formę fizyczną? Nasi eksperci przekażą Wam kilka cennych rad.

Pokonaj pokusy

Trenerzy z Premium Fitness & Gym nie mają wątpliwości - najlepszym sposobem na utrzymanie formy latem jest podejmowanie regularnej aktywności fizycznej, tym bardziej w okresie letnim, kiedy mamy więcej pokus związanych ze złym odżywianiem. Kluczem do sukcesu jest systematyczność w treningach. Możemy wybrać aktywność na świeżym powietrzu, np. bieganie czy rolki, lub w klubie fitness, gdzie dostosujemy rodzaj treningu do potrzeb. Możemy wykonać trening siłowy, kierowany do osób chcących utrzymać zgrabną sylwetkę, lub trening aerobowy dla tych, którzy chcą zgubić zbędne kilogramy. Świetnym rozwiązaniem są zajęcia fitness, zumba, pilates czy HIIT.  Każda forma treningu przełoży się na spalenie nadmiaru kalorii, poprawi samopoczucie i wyzwoli endorfiny.

Z wszystkich zajęć skorzystasz w siłowniach Premium Fitness & Gym, gdzie z Kartą Mieszkańca otrzymasz jednorazowe bezpłatne zaproszenie VIP, a Twoja opłata miesięczna przy zakupie karnetu rocznego wyniesie 99 zł zamiast 119 zł.

Zacznij od spaceru

”Ruch jest w stanie zastąpić prawie każdy lek, ale wszystkie leki razem wzięte nie zastąpią ruchu” (W. Oczko) - trudno nie zgodzić się z tą maksymą. W wielu wypadkach ruch to jedyny potrzebny element do poprawy zdrowia, w tym tak ważnej dla wielu sylwetki. Co może być dla wielu zaskoczeniem, trenerzy pracujący w siłowni FitYard wcale nie chcą Was przekonywać, że klub fitness jest najlepszym wyjściem! Często na początku wystarczy regularny spacer, żeby odczuć pozytywne skutki dla zdrowia. Zauważono, że już zwiększenie o 2000 kroków swojej dziennej normy powoduje zmniejszenie ryzyka problemów z układem krążenia. Ogólnie zaleca się min. 10 000 kroków/dzień, co wydaje się bardzo dobrym celem dla każdego z nas. Reasumując, często nie ma co komplikować tylko skorzystać z pogody i wyjść spacerem po zdrowie.

Trenerzy FitYard czekają na wszystkich, którzy jeszcze bardziej chcą zadbać o swoją sylwetkę. Z Kartą Mieszkańca za karnet miesięczny zapłacisz tylko 99 zł zamiast 119 zł.



Nie daj się ograniczeniom

Nawet jeśli jesteś w ciąży lub zmagasz się z niedoczynnością tarczycy czy hashimoto, nie musisz rezygnować z uprawiania sportu. Wystarczy, że odpowiednio dobierzesz ćwiczenia do swojego stanu zdrowia. Jak przekonuje trenerka personalna Anna Sztetner, skuteczny trening można wykonać wykorzystując, np. ławeczkę lub schody. Przed serią podskoków czy przysiadów należy pamiętać o rozgrzewce, by uchronić się przed kontuzją. Trenując latem unikaj wysokich temperatur, które dość mocno obciążają nasz organizm oraz regularnie uzupełniaj płyny. I przede wszystkim: wybierz taką formę ruchu, która poprawi Twoje samopoczucie.

Jeśli nie wiesz od czego zacząć lub jak zmobilizować się do codziennych treningów, skorzystaj z pomocy trenerki personalnej Anny Sztetner z SO! FIT by Sztetner. Z Kartą Mieszkańca otrzymasz rabat 50% na pakiet 10 treningów personalnych.