Aktualności

Aktualności z Karty Mieszkańca

Załatw sprawę dzięki Gdańskiemu Centrum Kontaktu

Udostępnij 2018-10-10
Skąd pomysł?

Gdańskie Centrum Kontaktu powstało w wyniku ustaleń pierwszego Panelu Obywatelskiego, który odbył się w Gdańsku jesienią 2016 r. Mieszkańcy zaproponowali wówczas stworzenie sprawnie działającego miejskiego call-center.

Jakie informacje uzyskamy?
 
Za pośrednictwem Gdańskiego Centrum Kontaktu możesz:

- zgłosić sprawę wymagającą interwencji służb miejskich poprzez Mapę Porządku,
- otrzymać informacje o procedurach realizowanych przez Urząd Miejski w Gdańsku oraz Jednostki Organizacyjne Miasta,
- uzyskać wiedzę o programach świadczeń dla mieszkańców,
- zarezerwować wizytę w urzędzie,
- opłacić podatki oraz opłaty administracyjne,
- zgłosić własne pomysły i sugestie dotyczące lepszego funkcjonowania miasta.

Jak mogę się skontaktować?
 
Gdańskie Centrum Kontaktu funkcjonuje 24h/7dni w tygodniu i wykorzystuje zdalne kanały komunikacji takie jak: telefon, sms, e-mail, formularz elektroniczny, chat, Mapę Porządku, Facebook, Messenger.
 
Jeśli preferujesz telefoniczną formę kontaktu, zadzwoń: 58 52 44 500 
Jeśli wolisz inne formy kontaktu: wyślij e-mail na adres kontakt@gdansk.gda.pl
lub wejdź na Facebooka i skorzystaj z Messengera.
Osoby niesłyszące mogą kontaktować się poprzez SMS, wysłany na numer 500 105 115.
 
Dodatkowe informacje znajdziesz na www.gdansk.pl/kontaktgdansk/

Karta Mieszkańca poleca

Załatw sprawę dzięki Gdańskiemu Centrum Kontaktu

Udostępnij 2018-10-10
Skąd pomysł?

Gdańskie Centrum Kontaktu powstało w wyniku ustaleń pierwszego Panelu Obywatelskiego, który odbył się w Gdańsku jesienią 2016 r. Mieszkańcy zaproponowali wówczas stworzenie sprawnie działającego miejskiego call-center.

Jakie informacje uzyskamy?
 
Za pośrednictwem Gdańskiego Centrum Kontaktu możesz:

- zgłosić sprawę wymagającą interwencji służb miejskich poprzez Mapę Porządku,
- otrzymać informacje o procedurach realizowanych przez Urząd Miejski w Gdańsku oraz Jednostki Organizacyjne Miasta,
- uzyskać wiedzę o programach świadczeń dla mieszkańców,
- zarezerwować wizytę w urzędzie,
- opłacić podatki oraz opłaty administracyjne,
- zgłosić własne pomysły i sugestie dotyczące lepszego funkcjonowania miasta.

Jak mogę się skontaktować?
 
Gdańskie Centrum Kontaktu funkcjonuje 24h/7dni w tygodniu i wykorzystuje zdalne kanały komunikacji takie jak: telefon, sms, e-mail, formularz elektroniczny, chat, Mapę Porządku, Facebook, Messenger.
 
Jeśli preferujesz telefoniczną formę kontaktu, zadzwoń: 58 52 44 500 
Jeśli wolisz inne formy kontaktu: wyślij e-mail na adres kontakt@gdansk.gda.pl
lub wejdź na Facebooka i skorzystaj z Messengera.
Osoby niesłyszące mogą kontaktować się poprzez SMS, wysłany na numer 500 105 115.
 
Dodatkowe informacje znajdziesz na www.gdansk.pl/kontaktgdansk/